oogstjaar

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Feb 15 23:21:22 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

nee Ger dat is het juist niet het is slecht voor de
economie.
Het geld moet "verdiend" worden bij de industrie. De
overheid "verdiend" geen geld, het kost alleen maar.
De industrie verdiend geld door "producten" te
verkopen en daar moet dat copietje van 9 euro door
betaald worden. Dat is de reden dat nederland
internationaal economisch niet mee kan komen.
Het zou wel werken als nederland het enige of grootste
land op aarde zou zijn. Dat denken ze wel eens maar
dat is echt niet zo hoor :-))

PS
Net het Nova interview van v. Heemst gezien, wat is
dat een ongelovelijke draaikont en insinuant
(sp).

http://mail.yahoo.com