tjerk? > Re: Wat Lousewies had moeten zeggen...

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Feb 15 10:41:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma,

Het meisje met de bliksemcarriere is Magda Berndsen, die ooit (voor mij)
notuliste was van het DB van D66, een eigen stenobureau had in Boskoop of
Bodegraven, daar raadslid is geweest, vervolgens burgemeester van Beverwijk
en nu korpschef van de politie in het Gooi. Op het congres vorig jaar had
zij onder meer de leiding in handen en deed dat tamelijk streng, behalve bij
de stemverklaringen van Terlouw (die uiteindelijk uit geboed werd) en Van
Mierlo (waardoor de meerderheid toch maar besloot het kabinet te blijven
steunen).

Groet,

Tjerk