CWI en UWV bezettingen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Feb 15 09:23:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het UWV en het CWI hier in Venlo zitten in 2 gebouwen naast elkaar. Ik ken ze, ook van binnen helaas, en ze zitten echt vol.
Men gaat (moet) samen naar een gebouw enwel naar dat van het UWV.
Ik ken een dame die werkt voor het CWI en ze vertelde me dat de een na de andere functie als overmatig wordt bestempeld en de een na de ander er uit rolt.
Zelf mag ze blijven omdat ze rommel rond de sociale werkplaatsen onder haar beheer heeft. Dat het daar een hele grote puinhoop mee is heb ik al een eerder proberen duidelijk te maken hier. Die funktie kan men echter niet eruit gooien anders denkt men dat het CWI daar niks meer aan doet.

Wat een mazzel dat we deze organisaties hebben toch zeg. Volgens de Geus doen ze op uiterst professionele en adequate wijze hun werk.
Pas aan de lijve meegemaakt: Over het sommetje (100 : 4) + 8% = 27 doet men 9 weken. Waren andere cijfers maar oke.
Na klagen via de klachtenlijn in Amsterdam, worden er twee andere kantoren ingeschakeld, Heerlen en Maastricht en ziet men kans om het binnen een dag uit te rekenen.
En dan bellen voor het sofinummer, ter controle. En weet je wat? We gaan dat nu het Burgerservicenummer noemen!!!!!!!

Bureaucratie? Neeeeeeee, het is er een beetje druk of zo.

Ger