mohammed bij carnaval

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 14 23:33:41 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker heeft op dinsdag, 14 feb 2006 om 18:09 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Ik hoop het toch niet. Juist bij carnaval heeft alles altijd gekund,
> en ieder
> jaar waren er wel actiegroepen (protestanten, feministen, homo's,
> cda'ers,
> janmaat) die geschokt waren als de wereld een spiegel werd
> voorgehouden door
> middel van de praalwagens.

trouwens ooit zo'n geschokte minderheid tegengekomen bert?
ik eigenlijk niet. en ik behoor toch tot minstens twee van bovenstaande.

de zwangere bruid werd in elkaar geslagen door de geschokte meerderheid

> Dat gaan we toch niet ineens veranderen, nu?

de tijden zijn veranderd

de tijd van kielekiele koeweit is voorbij.

'these are not poetic times at all.'

jammer wel

maar ja, gr elma