Draaiende kontjes

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 14 12:31:19 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp heeft op maandag, 13 feb 2006 om 10:28 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Mwah, Elma, ik moet nog de eerste GL-er ontmoeten met enig gevoel voor
> humor.

bij deze? ;)

>  Bij het aanhoren van menig GL-bazinnetje moet ik toch eerder aan
> wijlen Ceaucescu en zijn vrouw de psychiater denken.

komkom

> Ik denk dat je automatisch valt over iets wat je in je onderbewuste
> niet politiek correct acht.

klopt helemaal
geldt voor iedereen hier op de lijst
en ja, als voorheen deurmatdame, maar aardig op weg mijn viswijf
dsiploma te halen en dan mijn LOM diploma als meester marc tijd voor me
heeft. ;)

> Toevallig vind ik die majorette-grap wel aardig. Het had de
> D66-propagandist gesierd als hij snedig had geantwoord, zo van... "en
> dan had jij zeker het stokje willen zijn" (=draailul).

leg ajb ff uit wie de d66 propagandist in kwestie was?
want ik houd niet alles bij en mijn geheugen wordt steeds meer een zeef.

gr elma (GL vanaf het begin, en best al aardig op weg in de humor al
zeg ik het zelf)