Cartoonoorlog: Vrijheid van meningsuiting

Mon Feb 13 10:39:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Volgens mij zou Marc zelfs alsnog het liefst herhalingen van de
>one-man-shows van Wim Kan verbieden.

 ??

 Maar Wim Kan was leuk. Dan voelde iemand zich pas echt gepakt als hij/zij
*niet* genoemd werd...

>Goh wat zou ik graag nog een actuele parodie op de schijtlaarsen zien,

 Ik ook. Wim Kan zou het niet hebben over jouw 'schijtlaarsen' maar over
 Hirsi Ali, Wilders, Van Gogh, Fortuyn en al die andere misbruikers van
 'het vrije woord'.

 Het wordt hoog tijd dat we een woord bedenken voor de millitante voor-
 standers van de vrijheid van menigsuiting, lijkt me. Vrijdag bij Nova
 zaten er ook een aantal van die mafkezen.

 Zou Lomi's (LOM: Libertarische Oppinie-Millitie) iets wezen ?