Nat. Clown de geus weer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Feb 11 16:26:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op zaterdag, 11 feb 2006 om 16:19 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Weet je Elma waar je aan kan zien of een Meesteres een moslima is?
>
> Ze draagt dan een leren hoofddoekje:)))))

die vind ik wel leuk.

maar waarom deze wel kan en andere niet?

ik denk omdat hij niet denigrerend is, noch voor moslima's, noch voor
meesteressen. ;)

gr elma
(zou wel voor meesteres willen studeren, maar moet eerst cursus viswijf
afronden. ;)