oogstjaar

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Feb 11 15:05:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wordt moeilijk als een groot deel van de kiezers het soort wijn niet lust,
ongeacht het oogstjaar.
Te vieren in het kabinet? Tuurlijk, ze zitten er nog.

Ze hadden gewoon een besluit genomen om zich voorte nemen om een besluit te
nemen als de TK op basis van het voornemen van het kabinet zich had
voorgenomen te besluiten een besluit van het kabinet over te nemen. Zo klaar
als een lontje toch.
Ze waren nog nooit zo vroeg te laat gekomen, of iets dergelijks.

Ger