Nat. Clown de geus weer

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Feb 11 14:39:11 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ger heeft op vrijdag, 10 feb 2006 om 17:09 (Europe/Amsterdam) het
> volgende geschreven:

> ik deel je zorg voor de driedubbelbelaste vrouwen, en ook je kritiek op
> de oogkleppen-politicus de geus, maar zijn oogkleppen zijn wellicht
> zelfs wat kleiner dan die van de meeste haagse heertjes?

Hij heeft ook kleinere ogen vandaar de oogklepjes en het feit dat hij dingen
niet (wil) zien.

> om partijen te dwingen genoeg vrouwen hoog op de lijst te zetten

Om dan vanuit die plek van hun verkiezing af te zien?

> dat weet ik
> maar ik had het ook over de weg ernaartoe

> grin.
> niet eerlijk, nIEt oke. en niet alleen in het gemeenteraadswerk ;)

Niet het aantal tijd of de hoeveel werk telt maar het  aantal inwoners.

> kan je je dat voorstellen ger?
> ik wel
> ik zit hier soms met het zweet in mijn handen
> en dan kunnen jullie me nog niet eens zien en vuile blikken toewerpen.

Leg eens uit waarom dat voor mannen dan anders is?

> ;)

> ik peins er niet over
> heb nog nooit cda gestemd en wil dat graag zo houden

> nee, schat, de partijen die een beetje opgelet hebben sinds 1967 (begin
> tweede fem golf, geen toeval dat het een jaar na 1966 was) hebben
> allang voldoende vrouwen hoog op hun lijst gezet.

Ik snap nog steeds niet waar clown de Geus zich tegenaan bemoeit hoor.

Ger