Wat Lousewies had moeten zeggen...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Feb 9 16:36:53 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Dat jij het verder blijkbaar schandalig vindt om uit morele overwegingen de partij te laten vallen, vind ik onbegrijpelijk, maar ook daar waren we al achter.

Graag de zaak niet verkeerd voorstellen Mark, ik vind het schandalig om
mensen op zo'n manier te laten vallen zonder daarbij argumenten te geven
waartegen zij zich kunnen verweren. En hoe je het ook wendt of keert,
dat is wat je doet. Nergens ga je in op andere argumenten, en je
suggereert deftig dat alles al gezegd is. Dat is bluf, en je houdt
jezelf voor de gek.

De termen die je hieronder gebruikt illustreren dat je je dan in feite
op het nivo van uitschelden en kleineren bevindt. Dat hadden we
overigens al eerder gemerkt.

Ik zie niet de relevantie van dat de TK-fractie rechtstreeks gekozen is
en de ministers niet. Van beide zijden had men desgewenst de stekker er
uit kunnen trekken.

Tot slot, meestal vind ik je postings hier zeer lezenswaardig, wat dat
betreft hoop ik dat je die route volhoudt.

Bart