Wat Lousewies had moeten zeggen...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Feb 9 11:23:47 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> [...]

Na Henk van Lingen nu ook jij, Mark. In plaats van argumenten, feiten,
onderbouwing, komt er onverkwikkelijke taal. En, gevraagd om argumenten,
blijft het stil. Ook zomaar de integriteit van onze 2e kamer leden ter
discussie stellen, ook al niet waargemaakt. Is dat normaal?

Welke uitspraak, welke zin van mij vind je onjuist? En vooral: waarom?
Het ter discussie stellen van wat zonder goede basis aangenomen wordt is
blijkbaar zelfs op deze lijst niet welkom?

Merk op dat je niet kunt omdraaien wat is zeg, dat ik niet beweer dat
mensen die D66 de rug toekeren dat niet vanuit een afgewogen en
respectabel oordeel doen.

Bart