Jezus-Mohammed

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Feb 8 12:27:33 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu quote je wel heel vreemd Ger. Die eerste zin was dus van mij. Die tweede van Ger. Voor de duidelijkheid.

Weer inhoudelijk: Ja, inderdaad, je moet wel met verstand reageren... En wederom, diegenen die dat niet doen, hebben zeer waarschijnlijk een eigen politieke agenda en willen die escalatie juist zien.... Extremisten aan beide zijden hebben altijd belang bij escalatie..... Let op,  in de volgende peilingen schiet onze Geert weer omhoog...

Groeten,
Mark Giebels