Vraagje

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Feb 8 09:49:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb schilderwerk en er moet wat verricht worden aan het dak van mijn huis.
Rondgeneusd en bekeken wat het gaat kosten. Dat loopt behoorlijk in de papieren maar het kan gelukkig ook anders. Zwart kan het voor bijna de helft.
Zelfs wit kan het voor de helft door Polen en zwart door hen kan het weer voor de helft daarvan.

Willen jullie zo vriendelijk zijn om de werknemers van het Nederlandse bedrijfje een uitkering te betalen, dat is zo goed voor mijn portemonai. De EU en van Aartsen vinden het goed, moedigen het zelfs aan. Jullie ook?

Alvast heel erg bedankt allemaal:))))))

Ger