Daarom is D66 klein

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Feb 5 13:18:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>,

>  Maar dat 'verhaal' is toch juist het probleem ?

D66 had een goed gefundeerde afweging gemaakt, en een standpunt
ingenomen waarvoor ook in pricipe veel steun bestond. Dan moet je het
vervolgens zo overtuigend mogelijk vertellen.

Jij zegt dus, als ik het tenminste goed begrijp, dat in plaats daarvan
D66 zich heeft gericht op politiek-tactische spelletjes. Dat zou
inderdaad een verklaring kunnen zijn dat D66 zo weinig mensen heeft
weten te overuigen. En juist de overtuigingskracht schept de basis voor
je politieke invloed.

Bart