Fw: Conclusies Afghanistandebacle

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Feb 4 15:00:21 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra heeft op vrijdag, 3 feb 2006 om 23:31 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> We kiezen gewoon voor vrijheid, we maken karikaturen van Allah,
> Mohammed en Aisja en we vragen ons af, waarom Allah het nooit met
> Muhammad deed; tenslotte was sharia in die tijd een bekend glijmiddel,
> en geloofsartikel n Mohammd lust er wel pap van. Nog sterker: hij kwam
> klaar op en met voeten betrede door Gretha  beschreden rode mantel.

jij durft. ;)
pas op voor google hè. ;)
ff googlen op de juist gespelde naam van de profeet, en dan je naam en
adres, en o, wee. ;{

> Alleen zij huigde met Arafatm en nu mot ze  met een ander huigen.

mijn woordenboek geeft niks voor 'huigen'. een woordspelerige
contaminatie van huilen en hijgen?
of was de nacht al te ver gevorderd? ;)

gr elma