Grafschrift D66 bezoedelt geboortekaartje Vrijzinnig-democratische Partij

Fri Feb 3 22:56:34 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik kies voor de metafoor van een grafzerk-tekst en Tjerk Jouwstra
 <tjouwstra at WXS.NL> merkt op,
>Je bent en blijft toch een echte hypochonder.

 Een waterval valt almaar sneller. De enige manier om hem te stoppen is
 het water in te dammen en om te geleiden. Van der Laan zal echter wat
 onweerswolken laten aanrukken opdat er meer water te verwerken zij.

>Dittrich (...) is weg (...) en nu moet dus logischerwijs de deus ex
>machina komen.

 Volgens mij is het bijna te laat. En niets wijst er op dat het nu
 anders gaat. Dat COC-bericht op de website van D66 vanmorgen dient
 door vrijzinnig-democraten te worden opgevat als teken wie het voor
 het zeggen heeft. En dat bleek dus ook later op de dag...

 Er zal niets veranderen.
 Integendeel: het zal juist nog erger worden.