Conclusies Afghanistandebacle

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Feb 3 21:47:11 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk, als je die petitie als dreigen hebt opgevat, dan heb je het verkeerd begrepen. Ten eerste kan het de fractie waarschijnlijk geen hol interesseren of Henk en Mark hun lidmaatschap opzeggen. Ten tweede was ik reeds van plan mijn lidmaatschap op te zeggen voordat Henk mij direct na het debat, dat ik live kon volgen via internet, emailde. Ik was (ben) vreselijk kwaad over de opstelling van de fractie en voelde geen enkele reden meer om van een partij die zich zo opstelt over zo'n belangrijke kwestie lid te blijven. Er is een grens aan mijn tolerantie. Vandaag heeft de fractie ook geconcludeerd dat men fout zat, en dat is cruciaal voor mij. Net als de vrij brede verontwaardiging die er vandaag uit de partij kwam. Als ik de enige was geweest die deze opstelling onaanvaardbaar had gevonden, dan had ik inderdaad gewoon mijn lidmaatschap opgezegd. Dan was dit simpelweg mijn partij niet meer.

Ik hou helemaal niet van dreigen om het dreigen, dat laat ik aan de D66 fractie over...

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels