Conservatief D66 schuift Van der Laan naar voren

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Fri Feb 3 17:18:30 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Het uitgangspunt van de partij lijkt mij duidelijk en
zal dat ook blijven lijkt mij. Hoe Lousewies daarnaast
het fractie-leiderschap zal gaan vervullen is aan haar
natuurlijk. Het is wellicht wat voorbarig om daarop
vooruit te lopen. Ik blijf het Afganistan een zuiver
tactisch politiek fout vinden. Iets waar de PvdA weer
natuurlijk een opportunistisch spelletje mee wist te
spelen. Boris had een zeer sterk verhaal tijdens de
pers-conferentie en hopelijk is hier het verhaal
voorlopig mee af. Op naar de verkiezingen!

Karst

Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail http://uk.messenger.yahoo.com