Dittrich: Trek ministers terug of stap op!

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 3 12:49:22 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen heeft op vrijdag, 3 feb 2006 om 00:26
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> De kiezers die dachten hun stem uitgebracht te hebben op een integere
> en geloofwaardige partij. En daarnaast natuurlijk de D66 leden die
> hopen
> in de toekomst nog enige stemmen te vergaren.

ik mag eigenlijk niet meepraten als verstekeling. ;)

maar ik vind d66 na deze kwestie nog steeds integer, maar misschien
niet meer zo geloofwaardig, want dit was onhandig. en draagt niet bij
aan het vertrouwen in de parlementaire burokratie. maar dat hoeft van
mij misschien ook niet in deze zaak.

persoonlijk ben ik blij met alle voor mij extra informatie die de
afgelopen week is uitgekomen. vooral van mensen die uit afghanistan
kwamen. (bij twee zag ik de volkskrant op tafel. ;)

ik vind dat de fractie en de d66 ministers nu niet moeten blijven
zitten, maar ik vind het nog steeds een integer standpunt om dat wel te
doen.

ze hadden nooit met vvd/cda mee moeten doen op die voorwaarden, maar
dat is een gepasseerd station.

en bert verdient een compliment in ieder geval voor zijn
uithoudingsvermogen. :)

gr elma