En nu?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Feb 3 09:15:04 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Kijk nu ga je er tenminste wat beter op in. Ik doe het
> er maar even tussenin...

Oeps, waar tussenin? Kijk uit Ger:))))))

> --- Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:
>

> Ze stapten er op het laatste moment uit na eerst
> helemaal voor geweest te zijn. Het gaat er mij niet om
> dat ze balkie in verlegenheid brachten. Het gaat er
> mij om dat ze een goedkoop politiek spelletje speelden
> met iets dat de (sociaal)democratie en lokaal bestuur
> meer openheid zouden geven. In andere woorden de
> nederlandse kiezer en hun eigen achterban werd
> opgeoffered aan goedkoop succesje en daar was het
> onderwerp te belangrijk voor.
> Natuurlijk had D66 er toen uit moeten stappen maar
> daar ging het niet over.

Succesje, je afspraken, waaronder in een kabinet stapt aan de wilgen hangen
en er niks voor terughalen? Dat noem je een succesje?

> Nee. Steeds vaker hoor ik je (terecht) klagen over de
> bureaucratische puinhoop, en ASO. Toch heb je nog
> steeds de tendens om Kok et al daar niet bij te
> betrekken. En die stond dus echt aan de wieg van de
> bureaucratische puinhoop....
> En groeien betekent beslist niet pro D66 worden!
> BTW Wat is er ooit met meneer Pont gebeurd, die van de
> vakbeweging?;-)

Sorry hoor, maar waar ik Kok erbij zou willen halen is me erg onduidelijk.
Ben zeer zeker van mening dat die het velen malen beter deed dan Harry
Potter. Ook hij was van mening, en voor hem Lubbers al, dat er wat moest
gebeuren in de sociale zekerheid. Maar wel stap voor stap en niet zoals dit
kabinet alles wat we opgebouwd hebben maar overhoop gooien zonder enig zicht
te hebben op waar je uitkomt. WAO, WW, Zorgwet, etc.

> We hoeven het er niet meer over te hebben.. en dat is
> precies waarom het een goedkope omwaardige stunt was!

Je zegt dus eigenlijk dat je van mening bent dat D66 op basis van een
goedkope onwaardige stunt in dit kabinet is gaan zitten.

Ger