Positie Dittrich

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Feb 2 13:43:44 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer heeft op donderdag, 2 feb 2006 om 13:16
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ja? Maar dat is een reden om jezelf maar uit te vlakken?

wie bedoel je met 'je'?

en nee, zeker niet jezelf uitvlakken.
maar het bepaalt wel mede het gewicht van 'je' (= politicus)  stem.

maar het bepaalt niet 'mijn' stem. ;) (die is al 20 jaar groen en links)

> Kiezers denken denk ik, ze waren tegen... zijn door de bocht gegaan en
> wilden hun dreigementen niet waarmaken, voor de zoveelste keer.

ik schat wat kiezers onthouden niet zo hoog in
maar misschien d66 kiezers wel. zeker de trouwe

> Nou dat is niet geheel helder. Als ze tegen zijn dan is aan de derde
> eis van de PvdA niet voldaan... en gaan we dus niet.... Misschien is
> Pechtold onze loop-hole...

die moet dan erg zijn nek uitsteken.
en hij heeft nog weinig gewicht
einde van zijn politieke carrière?
want de mensen die dat bepalen vergeten dat niet ben ik bang.

gr elma