PvdA: Afghanistan-missie niet afhankelijk van Pechtold

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Thu Feb 2 09:17:13 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben gelukkig niet de enige binnen D66 die dit onverteerbaar zou vinden, zie:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article206951.ece

Ik hou nog even hoop tegen beter weten in, maar als het inderdaad zo uit gaat pakken zoals Dittrich heeft verwoord, dan hoop ik voor het eerst in mijn leven dat D66 helemaal afgebrand gaat worden in de media. :-(

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels