PvdA/CDA: Energiebedrijven niet privatiseren

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 28 21:54:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zelf voorstander zijnde van een gemengde economie vraag ik me af of dit nou
werkelijk zo'n slechte ontwikkeling is, energie in nationale handen houden.
Kijk, we hebben onze ministeries van Buitenlandse Zaken, Defensie en
Economie al in Amerikaanse handen gegeven... mogen we zelf ook niet wat
houden?! Binnenkort komt Bush nog met een inburgeringscursus voor...
hv,u
------