Asielzoekers op straat

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Dec 23 11:33:42 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Met kennis van de politiek bedoel ik dat men beseft steeds meer hoe we
belazerd worden. Neem maar de EMU de, overigens goed afspraak van de 3%.
Alleen de 4,5% hoor je ze niet over dat die al geruime tijd boven 8% zit.
Er zit maar een ding op, terugpakken zo ver je kan en hopelijk heel veel
mensen, dan hebben zo toch hun hervormingen?

Ach ja, voor de kinderen leuk natuurlijk, ik gun ze dat echt. Maar tov heel
veel kinderen hier hadden ze het wel goed. Hier sluiten we ze op. Harry
Potter ten voeten uit.

Ger