Publieke omroep: betutteling van de omroepen inzake allochtonen

Henk Vreekamp vreek72 at HETNET.NL
Fri Dec 22 08:26:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kijk zelf ook regelmatig naar Rayman Is Laat, Ernst, en 't is precies dar
soort 'multiculturele'programma's dat me tegen maakt. Als er een gast is die
kritiek heeft op de etnocentrische blijheid, wordt'ie gelijk door Rayman
onbeschoft te kakken gezet. De brutaliteit van het eigen-gelijk, zullen we
maar zeggen. Dat een humorist zo'n grote smet bij zichzelf kan tolereren...
Multicult als dark room van de elite.
hv,u