Publieke omroep: betutteling van de omroepen inzake allochtonen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Dec 21 21:31:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ernst Debets wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hoe Nederland weer op z'n smalst is.
>
> Vanavond op TV : De publieke omroep moet een hoger percentage van haar
> programma's richten op allochtonen danwel een hogere participatie van
> allochtonen in haar programma's ten toon spreiden.

Hoe laat, waar (zender), Enst?

Nova?
"
Actualiteiten van de NPS en VARA, in samenwerking
met NOS-Den Haag vandaag.

-Geurproeven door politiehonden. Onlangs werden twee
mannen vrijgesproken van een roofoverval door het
Gerechtshof in Leeuwarden. De geurproef, die hen als
daders aanwees, bleek fout te zijn uitgevoerd. De
zaak blijkt grote juridische consequenties te hebben.

-Islamitisch debatcentrum. Marhaba is de Amsterdamse
invulling van het grootstedelijke initiatief
Kosmopolis, dat de dialoog tussen culturen wil
aangaan om radicalisering te voorkomen. Het
islamitische debatcentrum Marhaba krijgt van de
gemeente EUR 400.000,- subsidie. En daar is niet
iedereen het mee eens. In de studio reageert Pieter
Winsemius, minister van VROM maar ook
initiatiefnemer van Marhaba.

Presentatie: Joost Karhof.
"
??

> Bullshit! Betutteling!

Skrikkelijk !!!

Henk Elegeert

> [...]
> doen.
>
> Ik weet niet welke gooise potentaat dit walgelijke idee verzonnen heeft,
> maar ze kunnen hem beter aan de hoogste boom opknopen!
>
> Begrijp me goed, het gaat mij helemaal niet om het feit of er al dan niet
> programma's voor, door of met allochtonen gemaakt worden (Ik ben zelf een
> trouwe kijker van Rayman is Laat en fan van mijn streekgenoot Najib Amahli),
> maar ik vind dat je niet moet betuttelen, ook al betaal je de publieke
> omroep met gemeenschapsgeld.
>
> Vergeef me mijn expliciete taalgebruik, maar ik ben hier erg kwaad over!

Bij deze ....