Erratum: Liberalisering: Extreem hoge 'overstapboetes'

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed Dec 20 12:18:57 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Steven Rieder wrote:

> Kritiek is prima, suggesties zijn prima, niet-leden op deze lijst is
> prima, maar als je helemaal niets met D66 hebt vraag ik me af waarom je
> op deze lijst zou willen staan. Daar begon dit ook mee: je constateerde
> het zelf al.

De enige verdediging die Ger heeft tegen de kritiek op zijn dag in dag
uit posten van vaak éénregelige onzin-postings (gemiddeld 3,5 per dag)
is te suggereren (net als Hein) dat kritiek op D66 blijkbaar hier op de
lijst niet gewenst is.

Het probleem is echter dat Ger's postings zelden enige substantie
hebben, dus iedereens tijd verspillen. Dat jaagt mensen weg en tast de
levensvatbaarheid van de lijst aan.

Verder is 'kritiek' op D66 die niet van de vrijzinnig-liberale grondslag
van D66 uitgaat op deze lijst onproductief. De hele tijd hier tegen het
bestaansrecht van D66 aanschoppen vanuit een totaal andere visie is
onaangenaam en onbeleefd.

Bart