Normen en waarden: Britten logen over massavernietigingswapens Irak

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Dec 18 12:16:37 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Marc-A, de waarheid komt steeds helderder aan het licht; inmiddels
staat wel vast dat die oorlogscoalitie misdadig heeft opgetreden. En
vanwege de hardnekkige weigering van CDA, VDD en LPF om ieder
onderzoek toe te staan, staat het voor mij ook wel vast dat Balkenende
heel veel te verwijten is. Helaas wint zo'n schoft in Nederland gewoon
de verkiezingen; het interesseert de gemiddelde Nederlander helemaal
niets. Gelukkig hebben CDA VVD en LPF geen meerderheid meer in de
kamer, dus wellicht dat dat onderzoek er eindelijk gaat komen. Een
volwaardige parlementair onderzoek uiteraard. Ben benieuwd of Bos zo
slap is dat hij steun hiervoor laat vallen om met Balkenende in een
kabinet te mogen gaan zitten.... Immers, tijdens de Uruzganaffaire
heeft de PvdA al laten zien zelfs bereid te zijn oorlogje te gaan
voeren om maar te kunnen gaan regeren.

Groeten,
Mark Giebels