Nihilisme: Kunnen demissionaire ministers aftreden ?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Dec 14 07:22:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Misschien mikt Balkenende wel op een combinatie van de eerste en de
> laatste optie: het kabinet stelt zich vanavond achter Verdonk op, dus er
> komt geen geen ruzie tussen CDA en VVD. De Kamer pikt dit niet en neemt
> een motie van wantrouwen aan, dus Verdonk moet opstappen. Het kabinet
> volhardt desondanks in het bestaande beleid, de oppositie dient daarom een
> motie van wantrouwen tegen het hele kabinet in, maar de Christenunie
> steunt deze niet waardoor Balkenende blijft zitten. Netto resultaat: exit
> [...]

Simpel, om uitvoering te kunnen blijven geven aan
een 'zwarte dag'. Waar de VVD vroegehhhh de
democratie zelve nog redelijk in het vaandel had
heeft het dat vertrouwen nu volledig beschaamd.

Zalm heeft gelijk dus dat het zwarte dag is en de
VVD en het CDA er kennelijk alles aan doen om dit
land in gijzeling te houden over de komst van een
nieuwe regering.

CDA weigert zelfs maar te gaan onderhandelen!!

Henk Elegeert