we rule this country (1)

Wed Dec 13 19:58:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Na moeite Witteman en Pechtold gezien,
ze hadden de uitzending van eergister achter de links naar gister,
dus eerst genoten van Sharon Dijksma van de Pufda,
maar waar sloeg Pechtold door?
Hij kreeg wel lang het woord via een video-verbinding,
op de grote schermen achter Jeroen Pauw en Paul,
en hij begon wel opver dat D66 veel geleerd had van de kiezers,
maar wat vond jij nou doorslaan?
Dat afkappen leek me meer van het had al te lang geduurd,
waarom dacht jij dat dat vanwege het doorslaan van Pechtold was,
en waarin sloeg hij door dan volgens jou?

Fritz van Rikxoort