Zet hem op onze Lijst!!

Mon Dec 11 18:58:25 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens, maar dan moeten ook heel wat CDA-ers, PvdA-ers, VVD-ers etc etc
van hun lijsten, want zij ontkennen danwel erkennen niet heel wat van
onze misdaden tegen de menselijkheid, waarbij onze aantallen
slachtoffers zeker in verhouding tot onze omvang en de tijd in de
geschiedenis niet onderdoen voor die van anderen zoals het grote
Turkije.

Fritz van Rikxoort