Zet hem op onze Lijst!!

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Dec 11 13:48:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het zal best zijn gebeurd hoor, maar om daar nu mensen van de leeftijs vann
Fatwa verantwoordelijk voor te houden gaat me wat ver, ze waren er ook niet
bij.
Maar ge(mis)bruik er van maken gaat me nog wat  verder.

Ik weet ook nog wel een verhaal.
Adam en Eva kregen samen 2 kinderen volgens het oude testament. Kain sloeg
Abel dood en trouwde. Op mijn vraag met wie dan wel werd de pastoor heel
kwaad en kreeg ik straf, waarom wist ook hij niet. Maar het staat er dus is
het absoluut waar toch?

Ger