Ophef over campagnemail voor Turks D66-Kamerlid

Henk Vreekamp vreek72 at HETNET.NL
Sun Dec 10 22:49:45 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit is gelul, Fritz. De PvdA-corruptie in de Bijlmermeer staat groot in de
kranten, en ze zijn er nog steeds niet uit. Dat PvdA-clientelisme duikt
regelmatig op. Van selectieve verontwaardiging is in de media geen sprake -
notabene De Volkskrant kwam destijds als eerste met de recente
Bijlmeraffaire. Oh, pardon "Zuidoost"...
hv,