Hillary

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 8 22:10:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gisteren ook Bill Clinton gezien, op paleis Soestdijk, met mijn grote vriend
Yvo Opstelten glimmend zoals hij nog nooit heeft geglommen ernaast,
Balkenende die zonder enig probleem een kabinet met PvdA en SP had
geformeerd, als Clinton hem dat had gezegd, en de rode neus en kleine oogjes
van het slaaptekort van Bill himself? Hij is geen drinker, dus de opname is
zonder make up gemaakt en Bill is ook op voor hem nachtelijke uren vanwege
het tijdverschil bezig met een nieuw platform: ik hoorde hem gisteren zonder
blikken of blozen 5 relevante issues noemen, waar de nieuwe Amerikaanse
president zich zou moeten bemoeien, waarin ik me zonder meer herkende en had
gewild, dat wij iemand hadden die dat ook zo kon, en zonder de
kandidaatstelling van zijn vrouw te ontkennen of toe te geven: hij weet hoe
de pers werkt en wanneer je er maximaal rendement van kan halen. Ik ga er
van uit, dat Hillary de nieuwe president wordt en kijk uit naar opnieuw 8
jaar Clinton in het Witte Huis

met vriendelijke groet,

Tjerk

Mr W.T. Jouwstra