Hedendaags nihilisme: Politiek wil 'knorlijn'

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Dec 7 09:53:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kijk, ik genoot ervan toen Marianne Thieme Van der Vlies even met zijn
neus op zijn normen-en-waarden feiten drukte tijdens het
lijsttrekkersdebat. Maar dit is toch echt allemaal geneuzel...

Overigens heeft de grondwet sowieso geen enkele waarde in Nederland.
Laat eerst die uitzettingen van niet-criminele illegalen maar eens
ongrondwettelijk worden verklaard, voordat we artikel 1 op dieren gaan
toepassen.

Groeten,
Mark Giebels