De echte reden voor de achteruitgang van D66

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Mon Dec 4 01:44:53 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ZEER GROTE KNIP....
Pecies!
De gekozen burgemeester. Daar bleek dus de
regeergeilheid van d66. Als d66 er toen was uitgestapt
dan hadden dezelfde pufda's gezegd. Die hebben effe
lef! Wie denken ze wel dat ze zijn. Of lekker nu zijn
wij weer aan de beurt. Allemaal niet ter zake doende
Ten eerste. Het electoraat had de 6 zetels naar 12 of
18 getild.
Ten tweede: Ze hadden elk recht om het te doen gezien
de formatie besprekingen....
Geen van de grotere partijen was, of is, een echt
voostander van een gekozen burgermeester. Wat de
burger meer macht geven???
Het electoraat wil het liever vandaag dan morgen..

Vat je'm Tjerk?
D66 is zo deeply entwined in Het Bestuur van
NEEderland dat zij zich (ook) weinig of niets aantrekt
van de burger.
Et lijkt verdomme wel op een grote partij!
En de malicious circle continues
Tijd om Kafka weer eens uit de kast te halen

Rambling Jack aka Dirkie on a roll
BTW
Het valt me op dat Bart zich na elke bestuursstrijd of
verkiezing met gewijzigde of bijgestelde overtuigingen
opnieuw uitvindt. Leuk die flexibiliteit :-)

http://new.mail.yahoo.com