Moraliteit

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Dec 3 17:06:41 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Dat mocht kennelijk niet....dat is een understatement. De fractie is rond kerst 2005, een jaar geleden ongeveer, in de houdgreep genomen door partijleiding, Pechtold, Schuyer (Eerste Kamer) waarbij gedreigd werd met hel en verdoemenis als de fractie voet bij stuk zou houden. De fractie heeft toen ingebonden, en daarmee zichzelf ongeloofwaardig gemaakt t.a.v. kiezers en pers. Misschien kan Bert hier nog iets meer over vertellen. Zo heb ik het in ieder geval begrepen.
> [...]

De afstand wordt al een beetje minder geloof ik, Hein.

Jij zit meer op de lijn van fouten afrekenen, ik heb veel meer
waardering voor onze mensen en probeer de beste oplossingen op het spoor
te komen. Jij zit misschien meer op de lijn van mijn tweede mogelijkheid
(minder compromisbereidheid), ik schat in dat we dan slechts het
muurbloempje-complex van Groen Links overnemen.

Bart