Moraliteit

Hein V Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Dec 2 14:19:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik neem de kiezers bloedserieus. Daar is geen woord Armeens bij. En de interpretaties die jij daaromheen knutselt om je eigen gelijk en mijn ongelijk dwangmatig door te frutselen zijn voor jouw rekening. Als ik de 197.000 kiezers die op ons zijn afgeknapt graag wil meenemen in mijn  overwegingen, dan pretendeer ik nog niet hun woordvoerder te zijn. Stel je voor, je mag je kiezerrs niet serieus nemen zonder mandaat. Dan kan elke commentator in de pers wel inpakken. Mooie manier iemand het zwijgen op te leggen, democraat.