Moraliteit

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Dec 1 11:12:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo heeft ieder zijn verhaal.
Het komt echter niet alleen op de leden van d66, maar vooral op de
kiezer zo draaierig over. Wel generaal pardon, geen generaal pardon, wel
motie, geen motie, Verdonk is een slechterik, Verdonk moet haar karwei
afmaken, congresmotie voor generaal pardon, stapsgewijze aanpak omdat
handen gebonden zijn (is dat zo? Dualisme?), Kabinet moet vallen.
Kabinet moet blijven, nee kabinet moet tóch vallen. Verdonk mag blijven,
Verdonk moet weg. Niet boren in de Waddenzee, wél boren in de Waddenzee.
Geen kernernerie, wel kernenergie, oh ja: géén kernenergie. Oorlog in
Irak is slecht, steun aan kabinet dat oorlog steunt, openheid over Irak
mooi, maar steun aan kabinet dat openheid saboteert. Geen burgemeester
zonder gekozen burgemeester, toch burgemeester van Wageningen worden,
burgemeester van Nijmegen worden. Genocide is slecht, maar er was geen
genocide, nee, ik zeg niets over genocide, ja ik schrijf op website hele
stukken over genocide.... Het komt allemaal wat ..tja hoe zal ik het
aardig zeggen (anders Bart weer in m'n nek) ....wat difuus over. Mag ik
het zo stellen, als ofiiciëel benoemde én erkende Partij-Azijnpisser?