SP en HRA

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 1 07:46:58 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik zal het haar eens vragen, want kennelijk gaat het om maximering van de
hypotheek aftrek. Wel reed mijn zwager na verkoop van de woning in Den Bosch
weer rond in een mooie nieuwe Renault Espace, zodat ze in ieder geval
blijven meehelpen aan versterking van de economie. En mijn zusje die vorige
keer nog braaf D66 heeft gestemd (onderwijs!), maar meer richting Groen
Links en de SP denkt, heeft kennelijk voor de verkiezingen hun program nog
eens goed gelezen en mij dringend verzocht geen SP te stemmen, maar dat zou
ik toch al niet doen.

Terugkeren naar Nederland: kan je mooi weer actief worden in D66 en ik ben
bang dat het na een aantal jaren buitenland wat zal tegenvallen, want de
spruitjesgeur ruik je dan des te sterker. En het wordt overal steeds drukker
en drukker en de mensen reageren steeds meer als te veel ratten in een te
kleine ruimte: gestrest en agressief!

Groet,

Tjerk