Bert Bakker campagneleider

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Aug 31 10:54:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 31-aug-2006, om 9:15 heeft Fritz van Rikxoort het volgende
geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> heet regelknevelarij als regels van hulpmiddelen tot doelen zijn
> geworden
> ook als er geen echte problemen optreden die hulpregels behoeven

ik ben wel benieuwd naar iemand uit de politiek zelf: wat is de
gedachte achter de wet identificatie dienstverlening?
bert? we hangen aan je lippen. :)

bij banken kan ik het me voorstellen
criminele organisaties makkelijker lam te leggen?
aan te pakken?

uitkeringsfraude wordt moeilijker?

ik doe maar een gooi

maar als de broertjes van es (weet je nog wie dat waren?) het moeten
dan moeten wij allen

gr elma