van RTL 4

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Aug 30 20:32:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

mail at kajleers.nl wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Neen, en dat is juist hun kracht; iedereen weet wel zo'n beetje waar die partijen voor staan,
> althans in de perceptie - en perceptie is alles. Ook hebben zij lekker simpele, makkelijk
> uitlegbare shit in hun pamfletjes.  Nu wij nog.

Nou nee zeg, liever niet nog meer van hetzelfde
niets. Kappen met die partij politieke traditie en
de democratie weer versterken.

"Het gaat om de democratie en het
besluitvormingsproces", schreef ik je eerder. :)

Je hebt dus helemaal niets aan politieke partijen
die middels de dictatoriale macht (zoveel mogelijke
stemmen krijgen tijdens verkiezingen) anderen hun
wil op willen leggen.

Henk Elegeert