D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Aug 30 15:46:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 30-aug-2006, om 9:22 heeft Henk Elegeert het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee, dat lijkt maar zo. Zij formuleert een standpunt over datgene
> dat slechts tussen haar oren zit.

pedoseksualiteit en ongewenste contacten tussen volwassenen en
kinderen is een fantasie van lambrechts?

> Nee, 'een poging tot preventie' is het niet. Het is zelfs geen
> poging daartoe want dat kan helemaal niet. Voor preventie is het
> sowieso te laat. Preventie moet dader betreffen, niet een mogelijk
> slachtoffer.

een merkwaardig standpunt
ik heb een slot op mijn deur en een alarm op mijn  auto
en mijn kleinkinderen mogen niet verder dan het bruggetje van de sloot.

is dat geen preventie?

en er staat politiebewaking in de buurt van het parlement

geen preventie?

> Daar zit ook precies de clou, en daarom ook deugd het hele voorstel
> niet.

deugt met een t henk

> Vrouwen logica, ala Celine Dion:
> 'Coz when you're halfway up, you're always halfway down ...

psies.

een onleuke mannenopmerking henk

> Overigens door een man geschreven, hoor. :)

nou en?

> Je mist het punt volledig.

blijkbaar

> Goed punt, nu nog even door denken ...

de barbarij die ik op het oog heb is toen we (nog) niet min of meer
veilig op straat konden lopen zonder bestolen of vermoord te worden
welke barbarij had jij op het oog dan?

> Daar ga je weer. Zat je (eindelijk) (even) op het goede spoor ....

ik ben een beetje dom. welk spoor bedoel je?

> Ja, met regeltjes zeker, en dat geloof je zelf?

met controle op wie er op een school mag werken en wie niet
ze moeten ook een (pabo/hbo) diploma hebben
ook al zo'n regeltje
het is lastig in de buitenwereld, en gevaarlijk

gr elma