Reken foutje ... vs Chaos vs vertrek ?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Aug 29 19:30:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja Martin
  Zo zie je maar dat grote geesten hetzelfde denken :-))
  Het leuke van nationmaster en statemaster is dat je er eenvoudig een  aardig internationaal statistiek beeld kunt krijgen tegen een vaste  maatlat. En dat statemaster voor individuele amerikaanse staten geldt
  Ons naaimeisje, in een vroeger Paars kabinet, had zo'n aardige gewoonte  om DAT land voor haar tolweg vergelijkingen te gebruiken dat haar het  beste uitkwam. Tot grote ergernis van dirkie want veel mensen stonken  erin. Zo van het is OK want...
  Altijd goed dus!
  anyway bedankt!

  dirkie

Martin Lentink <martinlentink at d66gelderland.nl> wrote:  Wellicht kan ik dame en heer dienen met het volgende linkje?
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article344149.ece/We_willen_echte_armoedegrens

Van vanmorgen...

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink

dirkie schreef op Tuesday, August 29, 2006 11:11 AM :
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> knipknip

<...>
> Nou wel ellelange rapporten 200+ pagina's hoe het te
> definieeren maar gewoon een grens nee dat kon ik daar
> niet vinden vandaar dat het ook niet voorkomt op
> www.nationmaster.com site
> Het armoedegrens verhaal bestaat in nederland niet
> zodat het begrepen kan worden door redelijk
> ontwikkelde mensen. Dat heet als je het antwoord niet
> wilt geven: Obfuscate.
> Eigenaardig hoe goede nederlandse cijfers eenvoudig te
> vinden zijn op www.nationmaster.com en degenen waar
> NEEderland wat of veel minder in doet niet
> Zal wel toeval zijn :-(

Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls.  Great rates starting at 1¢/min.