Reken foutje ... vs Chaos vs vertrek ?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Aug 29 11:11:52 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

knipknip

http://www.nationmaster.com/graph/edu_pub_spe_on_pri_ins-education-

> het stuk niet voor.
>
> dank. ja ik zie het

> naar een private

> van basis tot
>
> zijn religieus van opzet?
> dan toch niet zoals in nederland. kan ik me niet
> voorstellen.
Nee hoeven niet religieus van opzet te zijn alle prive
scholen, incl religieuze zin prive1

> "onder een armoede

> www.nationmaster.com niet vinden...
>
> hier misschien?
>
> http://www.cbs.nl/nl-NL/default.htm

Nou wel ellelange rapporten 200+ pagina's hoe het te
definieeren maar gewoon een grens nee dat kon ik daar
niet vinden vandaar dat het ook niet voorkomt op
www.nationmaster.com site
Het armoedegrens verhaal bestaat in nederland niet
zodat het begrepen kan worden door redelijk
ontwikkelde mensen. Dat heet als je het antwoord niet
wilt geven: Obfuscate.
Eigenaardig hoe goede nederlandse cijfers eenvoudig te
vinden zijn op www.nationmaster.com en degenen waar
NEEderland wat of veel minder in doet niet
Zal wel toeval zijn :-(

http://mail.yahoo.com