Wachtgeldsores

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sun Aug 27 23:13:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja het heet natuurlijk niet voor niets WACHT-geld
  effe wachte, nog effe wachten, effe wachten nog....
  :-))
  dirkie

Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kom erachter dat men nu bij UWV ook een wachtgeldregeling heeft voor hun
clienten. Wel iets een andere insteek dan bij de overheid. Bij het UWV is
het maanden wachten op je geld schijnbaar. Maar oke, het is vorm van
wachtgeld.

Ger