Reken foutje ... vs Chaos vs vertrek ?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Aug 26 16:36:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Klopt helemaal dat verhaal van deze Frans.

Erg is dat ....

> Misschien op het moment ietsje minder daar er nogal wat werkelozen zijn
> maar zeer zeker als die wat zakt. Dat ben te lui, een profiteur, ect.
> Reintegratiebureau's zijn sowieso een drama. Maar oke, ze houden de
> mensen aan het werk die er werken.
> Liberaal Nederland heeft het over het maken van je eigen keuzes, welke
> keuze heeft zo'n man?

Nee maar, ASO daar kun je op rekenen hoor !!! ;)

> We hebben het dan niet eens mensen die voor een
> deel zijn afgeschat of zelfs goedgekeurd. Zelfs overheidsinstanties
> zoals gemeenten zeggen het natuurlijk niet hardop maar een (deels)WAO-er
> komt er niet in.

Er is dus de facto een eind aan de verzorgingsstaat?
En zijn we er allen beter op geworden?

 > Niet eens in de groenvoorzieningen, dat wordt
> uitbesteedt en met Polen ed. kunnen mensen er niet meer van leven.

De EHS kan zelfs wijken voor de Polen die op de
(nieuwe) campings terecht moeten kunnen, toch?

> Alleen maar afwijzingen valt nog mee, zou je denken. Ik ken hier iemand
> met 162 sollicitaties en heeft daarop zegge en schrijven 4 afwijzigingen
> gehad, voor de rest hoorde hij helemaal niks. Iemand niet aannemen en
> dan een brief schrijven kost ook geld toch?

Briefpapier in de printer en aanzetten, de pc
aanzetten, de standaard afwijzing uitprinten,
envelopje met ruitje, klaar.

Zoveel werk is dat toch niet? Parttime baan voor
Frans misschien? ;)

Ah wacht even, de waarden en normen van Balkje zijn
nog niet aangekomen. :) En de nieuwe ligt al klaar:
'vertrouwen'.

Daar zal Frans blij mee zijn.

Henk Elegeert