Reken foutje ... vs Chaos vs vertrek ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Aug 26 16:10:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt helemaal dat verhaal van deze Frans.
Misschien op het moment ietsje minder daar er nogal wat werkelozen zijn maar
zeer zeker als die wat zakt. Dat ben te lui, een profiteur, ect.
Reintegratiebureau's zijn sowieso een drama. Maar oke, ze houden de mensen
aan het werk die er werken.
Liberaal Nederland heeft het over het maken van je eigen keuzes, welke keuze
heeft zo'n man? We hebben het dan niet eens mensen die voor een deel zijn
afgeschat of zelfs goedgekeurd. Zelfs overheidsinstanties zoals gemeenten
zeggen het natuurlijk niet hardop maar een (deels)WAO-er komt er niet in.
Niet eens in de groenvoorzieningen, dat wordt uitbesteedt en met Polen ed.
kunnen mensen er niet meer van leven.
Alleen maar afwijzingen valt nog mee, zou je denken. Ik ken hier iemand met
162 sollicitaties en heeft daarop zegge en schrijven 4 afwijzigingen gehad,
voor de rest hoorde hij helemaal niks. Iemand niet aannemen en dan een brief
schrijven kost ook geld toch?

Ger