Israel, niet Hezbollah of Libanon, begon de oorlog

Thu Aug 24 22:22:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>,
>Ze zullen het gemogen hebben van meneer Bush. Zonder toestemming en met 17
>miljard kan het moeilijk anders. Of misschien wel gemoeten, in de strijd
>tegen, alles valt eronder tegen woordig.

 Het komt me voor dat die twee Israelische krijgsgevangenen momenteel meer
 te duchten hebben van hun eigen regering dan van de Hezbollah. Zoals de
 zaken er thans bij staan, zal die alles doen om ze te doden. Terwijl de
 Hezbollah er alle belang bij heeft dat deze soldaten in leven blijven.

 't Kan verkeren...