Koerscrisis: Van der Giessen uit Staten

Wed Aug 23 12:31:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Je hebt terecht op haar gestemd omdat ze uit de PvdA kwam?

 ...oh, dat wist ik niet eens...

>Jij bent tegen toekomst-gekijk, dus in die toekomst kan toch geen
>normering liggen?

 Je hebt gelijk.

 Ik keek meer terug. Ik heb destijds voor de gemeenteraad gestemd
 op iemand die veel later, tijdens de koerscrisis, exact dezelfde
 stellingname betrok en dezelfde rampen voor D66 voorzag als ik.
 Ik had toen beslist slechter kunnen kiezen...  :-)

 Als men dit vergelijkt met een paar maanden geleden - toen ik geen
 D66 mocht stemmen omdat mijn stem dan naar de VVD dreigde te gaan
 door de lijstverbintenis die de Amsterdamse koerscrisismakers met
 hun terrasmanie meenden te moeten aangaan... en nu wil zo'n Telle-
 mannetje weer naar de Kamer... alsof er iemand is die op haar zit
 te wachten. Door zo'n babbeltante met haar nihilistische blabla komt
 Pechtold nogelijk niet eens in de Kamer en is het afgelopen met D66.

 Neen, dan zo'n Van der Giessen - die is meer van het ouwe stempel
 en staat tenminste ergens voor ! Ik vergeef haar bij deze haar kabel-
 misstap...          :-)